keskiviikko 24. toukokuuta 2017

Deko -lehden lukunurkkaus -kilpailu

Tässä jokin aika sitten sain Deko -lehdeltä kivan yhteydentoton, jossa minua pyydettiin osallistumaan kivaan blogihaasteeseen. Haastessa bloggarit suunnittelivat  mieleisensä lukunurkkauksen Mikkelin tuleville asuntomessuille. Ja tottakai minä innolla osallistuin. Suureksi ilokseni sain myös viime viikolla tiedon, että se oma suunnitelmani on päässyt kymmenen finalistin joukkoon. Kilpailu järjestetään yhdessä Deko -lehden, Marabou Premium:n sekä Suomen Asuntomessujen haastamina. Yleisöäänestyksen voittaja saa itselleen lahjakortin, koko kilpailun voittaja taas pääsee toteuttamaan sen oman lukunurkkaus -suunnitelmansa sinne Mikkelin asuntomessuille. 
No sepä olisikin huisin hienoa!




Ja tässäpä se minun moodboardini. Minulla oli ajatuksena tehdä lukunurkkaus miellyttävää lukuhetkeä varten, sellainen pehmoinen ja viihtyisä pesä, jossa on hyvä lukea ja olla muutenkin.
(Minun suunnitelmani on siis tuo nro. 6.)


Kuva suurenee klikkaamalla.






Kilpailussa mukana olevat suunnitelmat näet täältä
siellä voit myös äänestää sitä omaa suosikkiasi. Kannattaa ehdottomasti osallistua, sillä kaikkien äänestykseen osallistuneiden kesken arvotaan kolme Deko -lehden vuosikertaa.




Aurinkoista keskiviikkoa kaikille.



tiina

2 kommenttia:

  1. huomasinkin eilen että sinäkin olet 10 joukussa kisassa. Onnittelut sinulle ja nurkkaus on kyllä kutsuva. Onnea kilpailuun!

    VastaaPoista

Mukavaa kun kävit blogissani. ♥
Kiitän kauniisti kommenteistanne,
muistathan kuitenkin nettiketin-
olethan valmis seisomaan sanojesi takana
myös omalla nimelläsi. :)